مقالات

تولید باکس فن صنعتی در شیراز

 

تولید و فروش باکس صنعتی در شیراز

تولید و فروش باکس صنعتی در شیراز

در این مقاله سعی بر آن داریم تا شما را با اجزا باکس فن ،تولید شرکت فارن فن بیشتر آشنا کنیم

باکس فن صنعتی یک دستگاه تهویه مکانیکی است که به منظور بهبود کیفیت هوا و افزایش تهویه در محیط‌های صنعتی و تجاری استفاده می‌شود. این باکس‌ها فن‌هایی دارند که به وسیله آن‌ها هوا از محیط جذب شده و پس از پالسیون دادن (تصفیه و یا خنک کردن) به فضا باز می‌گردد.

 

باکس فن  صنعتی(Fan Box) یک دستگاه تهویه مکانیکی است که از چندین اجزای اصلی تشکیل شده است. این اجزا به طور کلی شامل عناصری مانند پره، موتور، فیلتر، قاب، و سیستم کنترل می‌شوند. در زیر به برخی از اجزا و ویژگی‌های اصلی  باکس فن صنعتی اشاره شده است:

 

1. پره (Fan Blades): پره‌ها یا لوازم پره‌ای در باکس فن نقش اساسی در ایجاد جریان هوا و تهویه فضا دارند. این پره‌ها به موتور وصل شده و در حین چرخش، هوا را جابه‌جا می‌کنند.

2. موتور (Motor): موتور باکس فن به عنوان منبع انرژی برای چرخش پره‌ها عمل می‌کند. معمولاً موتورها از نوع الکتریکی هستند.

3. فیلتر (Filter): برخی از باکس فن‌ها دارای فیلترهای هوا هستند که ذرات معلق و آلاینده‌های هوا را تصفیه می‌کنند، از جمله گرد و غبار، مواد ذرت‌افتن، و ذرات ریز.

4. قاب (Housing): قاب یا بدنه باکس فن، اجزای دیگر را در بر می‌گیرد و از دیدگاه حفاظتی و ظاهری به واحد کمک می‌کند. 5. سیستم کنترل (Control System): برخی از باکس فن‌ها دارای سیستم کنترل هوشمند هستند که به تنظیم سرعت یا فعالیت آنها کمک می‌کند. این سیستم می‌تواند به صورت دستی یا اتوماتیک باشد.

6. سیستم حرارتی (Thermal System): برخی از باکس فن‌ها دارای سیستم حرارتی هستند که با تشخیص دما، سرعت چرخش پره‌ها را تنظیم می‌کند. هر یک از این اجزا با همکاری تشکیل می‌دهند تا باکس فن به بهترین شکل ممکن هوا را تصفیه و تهویه کرده و هوای تازه به محیط ارائه دهند.

اگربه خرید باکس فن به منظور تهویه فضای کار صنعتی خود نیازمندید با شماره های زیر جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید. 09170015530 _09383541245

شرکت فارن فن تهویه مستقر در شیراز آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی در این زمینه می باشد آدرس شرکت فارن فن:

شیراز شهرک صنعتی بزرگ بلوار کارگر جنوبی ،کارگر جنوبی 1 برای مشاهده نمونه فن سانتریفیوژ شرکت فارن فن به آدرس پیج اینستاگرام مراجعه نمایید. راه های ارتباطی با شرکت فارن فن جهت مشاوره و خرید و بازید جهت مشتریان گرامی شماره تماس :09170015530_09383541245 شماره واتساپ:09904801315

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *